O mnie

To jest blog o zmierzchu (zapraszam nawet antyfanów:).Wchodźcie komentujcie :)

piątek, 11 maja 2012

Sorki za nieobecność miałam przedłużoną majówkę;)

Wzywanie aktorów na kręcenie scen filmu kilka miesięcy po zakończeniu zdjęć to nic nowego. Dopiero podczas montażu okazuje się, że niektóre ujęcia nie są wystarczająco dobre. To właśnie przytrafiło się ostatnio Robertowi Pattinsonowi.

Studio Summit Entertainment poprosiło go, by poleciał do Vancouver, gdzie powstawało wszystkie 5 części sagi. Problem w tym, że kilka miesięcy wcześniej aktor ściął włosy do roli w filmie Cosmopolis. Jak donosi brytyjski The Sun, ekipa była na to gotowa. Zawczasu przygotowano perukę, która do złudzenia przypomina fryzurę Edwarda Cullena.



Po nakręceniu całej sagi Zmierzch Robert Pattinson i Kristen Stewart mają szczerze dość postaci, w które musieli się wcielać. Aktorzy nie tylko poświęcali się niemal jedynie pracy nad filmem o wampirach, ale także z powodu popularności serii zmieniło się ich życie prywatne. Nic dziwnego, że w wywiadach oboje często krytykują Zmierzch.
Moja żona umiera. Sam spier… swoje i jej życie. A wtedy Jacob (postać grana przez Taylora Lautnera) zaczyna znowu mówić jej, że ją kocha i aby wybrała jego. A ja tam po prostu siedzę z wiaderkiem, do którego zbieram wymiociny Belli. To w ogóle nie powinno się wydarzyć. Powinienem wylać na niego te wymioty - powiedział Pattinson w rozmowie z US Weekly.
Edward jest taki śmieszny. gdy mówi: "Przegryzłem się przez wszystkie poduszki. Każdą. Pojedynczą." A potem wybucha płaczem. Ja mam ochotę się śmiać i powiedzieć, że zniszczył taką piękną pościel. Te poduszki z egipskiej wełny! Jest wiele momentów, kiedy Edward zachowuje się jak ci…! - dodaje aktor.
Nastolatki zakochane w wampirze wysmarowanym brokatem zapewne nie wybaczą Pattinsonowi tych słów. Kolejna ucieczka przed tłumem rozhisteryzowanych fanek może tym razem skończyć się gorzej niż pod kołami samochodu…

JUŻ SĄ pierwsze zdjęcia z kolejnej części Zmierzchu!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Hej zapraszam na mój blog :D
Może Cię zainteresuję jeśli tak zachęcam do głosowania w ankiecie ,obserwacji i komentowania będzie mi bardzo miło <33
http://katiaopowiadaniaxx.blogspot.co.uk/